4.12.11

acò es fa!

    Tout lou mounde lou saup, fai un moumen qu'ai ges de vido, que siéu embarrado dins mi cous e que siéu à pensa à de causo marrido.
    Mai, tout lou mounde saup tambèn que i a de causo que fan oublida lou trin-trin. Aqueli causo soun lou choucoula, la glace Häagen-dazs (pèr pas dire de noum), lou sèisse, li serado emé d'aigo verdo (qu'es lou Get 27 que sounan coume acò à PLV)... 
    Ai pas gaire fan ni mai envejo de manja de causo sucrado, pode pas faire de sèisse que moun amourous es luen e que la Barbarà e la Prouvençaleto volon pas de iéu (i a soulamen lou Jaume que vòu me "prene touto" mai es trop ... esperimenta pèr iéu lol) e l'aido verdo... touto souleto sarié grèu. Dounc vaqui, siéu uno estudianto que cerco quaucarèn pèr pensa à quicòm mai que li cous. 
     Parlave emé uno amigo que me diguè "ai croumpa acò, ai croumpa acò tambèn, e tè acò tambèn..." e subran : "EUREKA!" Es acò que me fau, e toumbo bèn de pas avé fam : ai pas agu besoun de croumpa de causo pèr manja aqueste mes e dounc ai d'argent! Ai passa la serado sus la telaragno pèr faire de shopping e ai trouva un mouloun de reducioun, de braio de marco, de camiseto poulideto, de caussaduro ... noun li caussaduro èron pas gaire bello. 
E francamen en plaço de paga 170 èron à 30euro! 
De qu'auriés fa? 
    Vous fau sabe avans de respoundre, qu'ai pas mai de braio que me van, tout es trop grand aro qu'ai perdu de pes, li couduro me fan mau i cambo quand marche e tout ... ( es uno bono escampo ;-) ) E coume ai ausi dire que veni à l'universita touto nuso es pas gaire recoumenda, subretout emé lou fre que fai e lou Jaume que me trovo à soun goust... 
    Bè me falié bèn croumpa de braio noun?!
    En tout cas acò es fa, un colis sara mena en co de moun amourous que me lou portara dimenche que vèn à Maiano quand i sarai pèr un acamp de PLV e lis autri saran deliéura en quauco part à Mount-pelié dimècre. 
Lou soulet pichounet proublemo es qu'ai trouva soulamen de braio ... Pas de camiseto ni mai de caussaduro. Dounc en plaço de travaia pèr lis eisamen, que n'ai proun de lou faire, me faudra ana passeja dins la vilo, pèr trouva de causo que van emé li braio! Pamens aqui tambèn i a quaucarèn que truco : en vilo i a lou merca de nouve... i a un mouloun de gens que passajo, li pijoun... m'agradon pas, n'ai quasi pòu... Bon en fa n'ai pòu, li gens n'i a trop, e li pijoun saben pas ço qu'an dins la tèsto, à cade moumen te podon caga dessus, e francamen es quaucarèn que te pourris la journado! Alor, me fau trouva quaucun que vòu escambia soun argent contro de vesti, e que vòu lou faire emé iéu coume acò me proutejara di pijoun e di gens amoulouna sus la plaço de la Coumedìo. -_-'
    Se n'i a que soun interessa pèr ana croumpa de vesti emé iéu divendre que vèn pèr eisemple o lou dilun d'après siéu aqui! 



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire